ولایتی ها

ولایتی ها
موضوعات
داشته ها
آخرین ها
محبوب ها
لطف شما

مادر فاطمه زهرا (س)

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷ ق.ظ

در میان میلیونها بانوی با فضیلت جهان، تنها یک بانو این افتخار را پیدا کرد که دُرِّ شاهوار جهان آفرینش، دُردانه بی همتای خداوند منّان باشد و سرور بانوان عالم، دخت گرانمایه پیامبر خاتم، وجود اقدس فاطمه اطهر  را در صدف خود بپروراند، و او کسی جز حضرت خدیجه  نیست.

از رسول اکرم  احادیث فراوانی در مناقب حضرت خدیجه  رسیده است که فقط به شماری از آنها اشاره می کنیم:
1. خدیجه، صدّیقه امّت من است.
2. هر روز چندین بار خداوند به خدیجه بر فرشتگان مباهات می کند.
3. خدیجه برترین امّهات مؤمنین است.
4. هرگز خدا همسری بهتر از او برای من جایگزین نکرده است.
5. برترین بانوان بهشتی، خدیجه دخت خویلد و فاطمه دخت محمّد است.
6. خدیجه بر بانوان امّت من برتری داده شده است.
7. خداوند محبّت خدیجه را بر من ارزانی داشت.
8. خدیجه در ایمان به خدا و من، گوی سبقت را از همه بانوان عالم ربود.
9. خداوند شکم مادرت را (خطاب به حضرت فاطمه  ظرف امامت قرار داد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۲
نوسنده : مهدی دنیوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">